Początek wiosny, to okres kiedy większość z nas zaczyna zastanawiać się nad porządkami. Mamy na myśli nie tylko te porządki w domu, ale i w naszym organizmie. Chcemy tym samym zyskać wiosenną energie i poczuć się lepiej.


Chęć zrzucenia kilku kilogramów jest bardzo duża. Zaczynamy więc liczyć kalorie w naszej diecie i udajemy się na siłownie, planujemy trening. Trzeba pamiętać, że tylko zbilansowana dieta da nam możliwość zadowalających efektów.
Dieta, ma być lekka ale i treściwa. Lepiej jest jeść częściej, ale mniej. Dieta to nie głodówka, po kilku dniach takiego niejedzenia, nie będziemy już mieli sił funkcjonować, a chyba nie o to nam chodziło. Ważne, aby posiłki jeść w stałych odstępach czasowych.
Najbardziej zadowalające efekty otrzymamy, kiedy połączymy dietę z treningiem. Trening pozwoli nam uwolnić pozytywną energie, wyrzeźbić nasze ciało no i oczywiście zrzucić kilka kilogramów. Zaleca się dobrze zaplanowanie takiego treningu na siłowni by on też był dobrze dopasowany do naszej wydolności i możliwości. Wiele osób potwierdza informację, iż po odbytym treningu bardzo dobrze jest zjeść banana.

Wzmocnij się bananem

Banany posiadają sporą ilość węglowodanów, dzięki czemu poczujemy się lepiej. Pojawiają się wątpliwości, czy są one jednak wskazane w czasie, gdy liczymy kalorie, Tym jednak nie należy się przejmować, banany, są tuczące, ale jeśli przyjmujemy je w dużych ilościach, więc należy w czasie diety stosować je z umiarem, gdyż zawierają one dużo cukru. Nie należy ich jeść zaraz przez snem.

Chcesz sprawdzić więcej? Dowiedz się ile kalorii ma banan

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s